خود شناسی

چگونه زندگی زیبایی با شناخت نیروهای درونی خود داشته باشیم و بر عالم هستی حکومت کنیم

خود شناسی

چگونه زندگی زیبایی با شناخت نیروهای درونی خود داشته باشیم و بر عالم هستی حکومت کنیم

گرایش توانگری نسبت به پول

اکثر مردم اعتقاد دارند که در روابط کاریشان پول اهمیتی ندارد و آن دوستی و رفاقت است که اهمیت دارد و این اندیشهء منفی نسبت به پول باعث ایجاد ناهماهنگی در آنها میشود .یعنی از یک از وجودشان خواستار به دست آوردن پول بیشتر هستند و از طرف دیگر پول را بی اهمیت دانسته و چیزهای دیگر را در صحبتهایشان مقدم تر مشمارند . این همان نا هماهنگی بین اندیشه و ضمیر باطن انسان است  و یا خواستهء درونیمان است.

مثلاً شما فرض کنید رشتهء درسی را به زور برایتان انتخاب کرده اند واز شما میخواهند که حتماً در این رشته تحصیل کنید و شما  شروع به درس خواندن میکنید ولی در باطن اصلاً آن را نمی پسندید ، چقدر برای شما درس خواندن زجر آور میشود و ممکن اسن به شکست بیانجامد ، این نمونه ای از ناهماهنگی میان اندیشه و ضمیر باطنتان میباشد .

پس در ابتدا بایدر تلاش کنید که هماهنگی بین عقل و ضمیر باطنتان بوجود بیاید و این کلید پیروزی در هر کاری است تا به موفقیت برسید و ما از این مکوضوع این را میخواهم بیان کنم که گرایشتان نسبت به پول را مثبت کنید  وآن چیزی را که  از درون خواستارید ، سعی کنید در زندگیتان پیاده کنید تا ظرفیت شما برای کسب پول بیشتر افزایش پیدا کند.

خدا را منشاء رزق و روزی بدانید و برای به دست آوردن پول بیشتر به خدا توکل کنید و سپاسگزاری نمایید و برای پول که برکتی است که خداوند به بندگانش عرضه داشته سپاسگزار باشید تا با اندیشه های مثبتتان آن را به سوی خود بکشید.

خود را هیچوقت بالا تر از دیگران نبینید ، یعنی نگویید دیگران در حسابشان پولی نیست و یا مفلس و بدبخت هستند و به قول معروف به دیدهء حقارت به آنها بنگرید ، در این صورت تمام این نکات منفی را به سوی خود جذب کردید و خود را به داخل چاله ای می اندازید که خود آن را کنده اید.

با این همه اوصاف این را بدانید که شما باید بر پول مسلط باشید و نه پول بر شما ( یعنی نباید پول را بپرستید و از آن بت بسازید و نتوانید این پول رابه کسی انفاق کنید ودر ته دلتان ناراضی باشید که این نشانهء تسلط پول بر شماست  ) و اجازه دهید پول گردش کند و آن را حبس نکنید .

ودر بخشیدن پول به دیگران آنها را به دیدهء حقارت نبینید ، بلکه به دیدهء افزایش توانگری ، به آن شخص بنگرید وآرزوی مثبت برای او بکنید. و همینطور اگر کسی به شما پولی هدیه کرد ویا به شما بخشید بدون هیچ عذر و بهانه ای آن را بپذیرید و تنها زمانیکه به عنوان رشوه به شما پول میدهند و یا برای شما تعهدی ایجاد میکنند از گرفتن آن صرفنظر کنید .

این را هم فراموش نکنید که هر وقت احتیاج مالی پیدا کردید و به پول نیاز داشتید دل و جرات به خرج دهید و دست به دعا بردارید و از خدا بخواهید که به شما خواهد داد و همینطور از روشهای تصویر ذهنی و تجسم و روشهای دیگری که قبلاً به آنها اشاره شد خواستهء خود را بیان نمایید.

بخوانید مرا تا اجابت کنم شما را

منتظر نظرات شما هستم....                                                                                              

نظرات 2 + ارسال نظر
امیر یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1387 ساعت 07:22 ب.ظ http://amir-perspolisi.blogsky.com/

سلام
وبلاگ خیلی زیبایی داری ممنون میشم به وبلاگ منم سر بزنی فقط نظر یادت نره میدونستی که وبلاگت معدن طلاست؟چرا نمیخوای از وبلاگت علاوه بر تفریحی بودنش استفاده مالی بکنی؟ آیا میدونستی از طریق وبلاگت میتونی درامد ثابت ماهیانه داشته باشی و حتی اگه خودتم نخواستی فعالیت کنی از طریق زیرمجموعه هات که تو سیستم عضو میکنی ماهیانه در آمد ثابت داشته باشی؟اینا اصلا کاری نداره و چند دقیقه بیشتر وقتتو نمیگیره.با گذاشتن بنرهای تبلیغاتی سیستم اکسین ادز به ازای هر کلیک که روی تبلیغاتت بشه تا سقف 70 تومان پورسانت میگیری و به ازای هر نفر که به سایت دعوت کنی مبلغ 100 تومان پورسانت میگیری و به ازای هر کلیک که رو تبلیغات زیر مجموعه هات بشه مبلغ 5 تومان پورسانت میگیری.این عالی نیست؟تازه اگرم نخواستی این فعالیت ها رو بکنی میتونی فقط عضو سایت بشی و از ابزار وبمستر فوق العاده سایت برای زیبایی سایت و افزایش آمار بازدیدهای وبلاگت استفاده کنی.که کاملا رایگانه مثل سیستم تبادل لینک و پیلم نما و خبرنامه . میتونی هر روز خودت 1 بار روی تبلیغات متنی و روی تبلیغات گرافیکی وبلاگت کلیک کنی و پورسانتشو گیری.حالا اگه تصمیم گرفتی تا عضو سایت بشی از طریق لینک زیر میتونی اینکارو بکنی: http://www.oxinads.com/?a=2216

شیث دوشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:21 ق.ظ http://www.mehrusef.blogsky.com

آقا سلام- کارت خیلی عالیه من شدیدا؛ طالب دانستنم. وتشنه یادگیری وهرگز سیر نمیشم.مطالب موردعلاقه ام هم مسایل فراروانشناسیه متافیزیک وماورا الطبیعه.حال دراین زمینه ها هم مطالبی بزاری ممنون میشم.باتشکر شیث

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد