خود شناسی

چگونه زندگی زیبایی با شناخت نیروهای درونی خود داشته باشیم و بر عالم هستی حکومت کنیم

خود شناسی

چگونه زندگی زیبایی با شناخت نیروهای درونی خود داشته باشیم و بر عالم هستی حکومت کنیم

عبارات تاکیدی 2




در مورد لباس
__ سپاس میگذارم که زیباترین و مناسبترین جوهر غنی خدا را به تن دارم.

در مورد خانه
__ سپاس میگذارم که در زیباترین و مناسبترین جوهر غنی خدا خانه دارم .

در مورد وسیله نقلیه
 _ سپاس می گذارم که در زیباترین و مناسبترین جوهر غنی خدا به هر کجا که بخواهم میروم

خانمها و زیبایی
__برای سلامت و جوانی و زیبایی روز افزونم سپاس میگذارم .

__از وفور نعمت خدا که پیوسته در زندگیم متجلی میشود به وجد می آیم . از برکت بیکران خدا که اینجا و اکنون ، بیش از اندازهء مورد نیازم جلوه گر می شود سپاسگزارم .

جلو گیری از اتلاف وقت
__اکنون نظم الهی بر قرار شده و حفظ می شود ، والاترین هماهنگی در اینجا حاکم است .

در آغاز روز
__ با حمد . ثنا ، ثروتهای بیکران خدا را پیشا پیش خود می فرستم تا در این روز هدایت ، حمایت و توانگرم کند ، هر آنچه نیازمندم هم اکنون مهیا میشود . موهبت غنی و دلخواهمامروز متجلی می گردد .
افزایش در آمد
__سپاس میگذارم که میزان پول و درآمد هم اکنون به قدرت عمل مستقیم خدا ، به شیوه یی قابل ملاحظه افزایش میابد .

پرداخت قبوض
__سپاس میگذارم که همهء تعدات مالیم از راههای شگفت خدا بی درنگ به طور کامل پرداخت می شود.
__ سپاس که هر روز از هر جهت دولتمند تر و غنی تر میشوم .

آزمون و امتحان
__ خرد الهی همهء آنچه را باید بدانم اکنون بر من آشکار میکند .

زایمان
__ خدای درونم قادر است و قدرت او را در زندگی و سلامتم مشاهده میکنم . پس کودک سالم و بی نظیرم را به شادمانی و آسانی به دنیا می آورم .

 رسیدن به کمال
__اینک زمان تکمیل و کمال الهی است ، ثمرات کامل و تمامیت یافتهء جوهر و برکت الهی هم اکنون متجلی میشود. امروز روز تجلی عشق و حکمت الهی است .

شفا و امید به زندگی و سلامتی
__ بادا هم اکنون سلامت الهی در من و برای من تجلی یابد .

اوضاع دشوار و ظواهر مخالف امور
__ بازگشت الهی صورت میگیرد . موهبتی را که ملخهای تنگدستی خورده اند به شیوهیی الهی بازگردانده میشود . قانون الهی توازن واعتدال به عالیترین کار خود سرگرم است .


مشکلات مالی
__ من در کمال فرزانگی و عشق و داوری نیکو ، در همهء امور مالیم از اقتدار مثبت جوهر غنی خدا کام میجویم و از هر جهت توانگرم .


__ ایمان دارم که این نیز میگذرد .
__ همهء درها گشوده شده اند تا همهء پروتها به سوی من سرازیر شود ، همهء راهها باز و آزادند تا وفور بیکران هم اکنون آغوشم را پر کند .

تجسم مبلغ مورد خاصی
__ همهء درها گشوده اند و همهء راهها باز و آزادند تا همهء ثروتها به سوی من سرازیر شود. اکنون مبلغ .......... نزد من می آید .

__ سپاس میگذارم که اکنون ثروتمند وسالم و شادمانم و امور والیم در نهایت نظم الهی است . خدا راشکر که هر روز از هر جهت دولتمند تر می شوم : شکوهمند و خردمند .

__ ای پول فراوان ، ای ثروت بیکران ، هم اکنون در اینجا خودت را به وفور متجلی کن .

__ از آسمان طلا میبارد .

__ من به توانگری دیگران حسرت میخورم ، به خدا رو میکنم ، هدایت او را میجویم و توانگر میشوم . دیگران نیز به توانگری من حسرت نمیخورند ، به خدا رو میکنند و هدایت او را میجویند و توانگر میشوند . در این کائنات ، کامیابی و توانگری بیکران برای همه هست .

__ ای پدر آسمانی ، این موهبت یا موهبتی برتر را از خزانه بیکرانت به من عطا بفرما ! نیکی نا محدودت هم اکنون انجام خواهد پذیرفت .

__ من والاترین و عالیترین ویژگیهای همهء مردم را دوست دارم . هم اکنون والاترین و عالیترین افراد را به سوی خود می کشانم .

__هم اکنون همه چیز و همه کس سبب توانگریم می شود و من نیز هم اکنون موجب توانگری همه چیز و همه کس می شوم .

__من برایت برکت می طلبم و هم اکنون تو را برای ثروتهای خدا که در تو و از طریق تو متجلی می شوند متبرک می کنم .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد