خود شناسی

چگونه زندگی زیبایی با شناخت نیروهای درونی خود داشته باشیم و بر عالم هستی حکومت کنیم

خود شناسی

چگونه زندگی زیبایی با شناخت نیروهای درونی خود داشته باشیم و بر عالم هستی حکومت کنیم

نیروی خلاء

به نام آفریدگار عشق

وقتی به جهان هستی نگاهی میکنیم ازنظمی که در آن وجود دارد لذت میبریم و در این جهان و با این نظم دقیق وقتی چیزی از چرخه خارج میشود چیزی بهتر و زیباتر جای آن را میگیرد برای مثال تغیر و تحولاتی را که در طبیعت در طول سال بوجود می آیند را مروری میکنیم در پاییز برگهای درختان زرد میشوند و در زمستان هیچ برگی را بر روی درخت نمی بینید ولی طبیعت به جای این برگها و گلها که در زمستان از زندگی این درختان خارج شده اند در بهار غنچه و گلهای بسیار زیبایی را با عطرهای دلنشین هدیه میکند که هر کسی آرزوی تماشای این لحظه ها را دارد و اگر به تمام نقاط هستی کمی دقت و تامل کنید متوجه میشود که با خارج شدن هر چیزی از گردونهء هستی چیزی بهتر جای آن را میگیرد و این چرخش با نظم بی مثال خود در همه جا وجود دارد ... الله اکبر
قانون خلاء
واین قانون طبیعت هست که ما هم به توضیح این قانون در زندگی خودمان میپردازیم واز این قانون برای شناخت خود و برای موفقیت در عرصه های معنوی و مادی بهره میبریم.
البته این نکته را نباید فراموش نماییم که تمام قدرتهای به دست آمده در مورد توانگری از قدرت اندیشه و ذهن الهی ماست که ما میخواهیم این ذهن را تقویت کرده تا انسان موفقی در تمام زمینه ها بشویم . ادامه مطلب ...

نیروی اندیشه (قانون تشعشع وجاذبه)

 

بندگان خاص خدا ی رحمان آنان هستند که بر روی زمین راه به تواضع و فروتنی روند و هرگاه مردم جاهل به آنها خطاب کنند ، با سلامت نفس به آنها جواب میدهند.

فرقان 63

فصل بهاران شد ببین بستان پر از حور و پری

گویی سلیمان بر سپه عرضه نمود انگشتری

با عرض سلام خدمت دوستان عزیز ...

سال نو بر همه عاشقان مبارک...

عذر میخواهم که  از آخرین پست ما زمان زیادی میگذرد امیدوارم بتوانم پستها را سریعتر نگا رش کنم .

نیروی اندیشه به عنوان ابزاری برای موفقیت یا شکست میباشد و شکستهای ما ناشی از اندیشه هایمان  است که  اگر این اندیشه به مسیر درست هدایت شود کلید زندگی سالم و موفق میباشد.

انسان با اندیشه هایش کلید اوضاع وشرایط را می چرخاند وهمهء عوامل تحول در درون خود اوست.

اندیشه به ما نشان میدهد که ثروت ، سلامت و سعادتمان در درون خودمان است و منتظر است  تا به فعل در آید و به صورت اندیشه ،احساس، فرمانهای سالم و غنی و شاد، عیان و بیان گردد.

قوانین حاکم بر توانگری همان اندازه قابل اعتماد و اطمینان است که قوانین ریاضی و موسیقی و فیزیک وسایر علوم مورد استفاده قرار میگیرند.

v    قانون تشعشع و جاذبه

این قانون را قانون قانونها  میخوانند و بعضی هم آن را قانون عرضه وتقاضا خوانده اند و طبق این قانون ، هم جنس هم جنس خود را جذب میکند و هر آنچه را به صورت اندیشه ، احساس ، تصاویرذهنی و کلام از خود بیرون بفرستید ، همان را به سوی خود جذب میکنید.

و متأسفانه به دلیل اینکه خیلی از مردم این قانون را قبول ندارند و یا اعتنایی نمکیکنند ، باید با مشکلات دست و پنجه نرم کنند.

هر آنچه را برای خود نمی پسندی برای دیگران هم نپسند

برای جذب کردن و به دست آوردن چیزی ابتدا باید چیزی را بدهیم ویا ببخشیم و بدانیم هر چیزی که از ما بیرون فرستاده شود همان را به سوی خود جذب میکنیم و به عبارتی دیگر قبل از درو کردن باید بکاریم و افرادی که چیزی نمیکارند با برکت بیکران خدا نمیتوانند تماس حاصل کنند.

انسان همواره میتواند چیزی محسوس یا نامحسوس را ببخشد تا موجب تماس با خزانهء بیکران خدا شود.

منظورم از جملهءبالا این است که ممکن است در وضعیتی نباشید که بتوانید به کسی کمک کنید و یا چیزی ببخشید ولی میتوانید از راههای دیگری چیزی ببخشایید مثلاً با ابراز احساسهایتان ، دعا کردن و حتی  به نظر من بایک سلام کردن و...

پس در کمال شفقت و مهربانی ، قدرت جادویی بخشیدن را آغاز کنیدتا این جوهر به گردش در آید و زندگیتان را متحول سازد ، باز هم میگویم این بخشیدن حتی میتواند شاخه گلی برای بیمار باشد و بخشیدن پولی برای نیازمندی و.... و مطمئن باشید موهبتهای عظیمی را نصیب خود خواهید کرد.

از دلهای بزرگ پیوسته نیرویی نهان برمی خیزد که بی وقفه رویدادهای عظیمی را به سوی خود میکشاند

 

منظور از دلهای بزرگ چیست ؟

همان دلی که جرأت اندیشیدن به اندیشه های بزرگ را دارد و به جای شکست و مشکلات و تنگنا ، در انتظار کامیابی و توانگری است.

چرا همهء بلاها باید سر من بیاید؟

همهء ما خواه آگاه و خواه نا آگاه همواره قانون تشعشع و جاذبه را به کار میبریم و اگر میخواهیم در زندگیمان شاهد توانگری و کامیابی بیشتر باشیم باید آگاهانه و جسورانه اندیشه ها و احساسهایمان را کنترل کنیم و آنها را به سوی کامیابی و توانگری هدایت نماییم .

البته این نکته را فراموش نکنیم که آنچه را براستی در ژرفای وجود خود میاندیشیم ، ناخودآگاه آن را به سوی خود جذب میکنیم ، نه آنچه را که در برابر دیگران بر زبان  می آوریم.پس مواظب افکار و کارهایمان باشیم  واگر کاری انجام میدهیم ویا چیزی می بخشیم حتماً از تمام وجود و با رضایت کامل این کار را انجام دهیم تا نتایجی عالی نصیبمان شود ،یعنی به زبان ساده تر آرزویی غیر از خیر و خوبی برای کسی  نداشته باشیم.

عشق الهی هم اکنون از طریق من متجلی میشود و همهء آنچه را برای شادمانی و خوشبختی و تکمیل و کمال زندگیم لازم است به سوی من میکشاند.

آگاهی از اینکه میتوان همه جیز را نخست در ذهن به انجام رساند و پی بردن به این نکته که ذهنتان قدرت الهی شماست که  میتوانید در جهت خیر آن را به کار برید، شگفت انگیز است و دلیل اینکه میتوان همه چیز را نخست در ذهن به انجام رسانید این است که ذهن حلقهء اتصال میان  عالم محسوس و نا محسوس است.

در این روزگار شگفت انگیز با شماست که سلطهء معنوی خود را بر همهء عناصر اعلام کنید و همهء موهبتهای نیکو را بطلبید و دل وجرأت به خرج دهید و جهانتان را به صورت دلخواهتان دگرگون کنید.

برای جذب موهبت دلخواهتان باید تشعشع های ما آگاهانه باشد یعنی با رعایت قانون تشعشع و جاذبه و تکرار عبارات تأکیدی درست آن موهبت را به سمت خود بکشیم،ما لازم نیست با زور و نیرنگ صاحب چیزی شویم بلکه نیرویی مغناطیسی قوی که در درون ما وجود دارد موهبتی را که ما خواهان آن هستیم را به ما می رساند و فقط ما باید قوانین را رعایت کنیم ،شاید با خود بگویید انسانهایی را میشناسید که لیاقت این هم موفقیت را ندارند و اگر این طور باشد، بدانید که اگرکامیابی آنها بر پایهء استوار اندیشه و احساس درست نباشد، سلامت،ثروت و سعادتشان به وقتش از هم فرو می پاشد.

و اما به جای این اندیشه که آیا قانون تشعشع و جاذبه در زندگی درست کار میکند یا نه ، آرام در راه خود گام بر دارید تا قوانین اندیشهء توانگر را در زندگی خویش به اثبات برسانید.

باید این را بدانید که هیچ کس و هیچ چیز نمیتواند به ما آسیبی برساندو این دریافت را آغاز کنید که هیچ چیز نمیتواند میان شما و موهبتی که جسورانه در ذهن خود برمی گزینید و ا زطریق این   اندیشه ها و احساسها و کلام و انتظارهایتان باز میتابانید، بایستد.

بی تردید درون و پیرامون هر یک از ما قدرتی عظیم نهفته است . این جوهر و انرژی محبوس درون را میتوان از طریق اندیشه ها و احساسها وتصاویر ذهنی درست برای کامیابی و توانگری و دریافت همهء موهبتها رها و آزاد کرد و به زندگی دلخواه خویش دست یافت .

وقتی که اندیشه ها و احساسها وتصاویر ذهنی قوی باشددر جوهر غنی کائنات و برکات بیکران خداوند پرواز خواهید کرد.

همهء قوانین توانگری که در این وبلاگ خواهد آمد برای بیدار کردن همین قانون تشعشع و جاذبه است و به هنگام کاربرد آنها در میابید که به فرایندی وجد آمیز و هیجان انگیز و سحرآسا و پاداش دهنده سرگرمید و مطئن باشید از اجرای این قوانین نتیجه خواهید گرفت حتی برای آزمایش و فقط باید همت کنید  ودر صورت تمایل از نتایجی که با اجرای این قوانین میگرید ما را مطلع سازید تا ما هم با قدرت ونیرو و انگیزه بیشتری به پیش برویم .

خیرخواهی انسان نیکخواه  پیرامونش هاله ای عظیم ا زحمایت می آفریند از این رو هر سلاحی که به سوی او نشانه رود کارگر نخواهد بود .

 

قبلاً میپنداشتم که همچون ذره ای لرزان ،بی نظم و ترتیب در چرخ گردون زندگی موج میزنم. ولی امروز ، به خوبی میدانم که من همانند محوری هستم که کل زندگی به صورت ذراتی منظم دور من در تکاپویند.

در بیداری خود میگویند:                                                                                                                                                 (تو نسبت به جهانی که درآن زندگی میکنی همانند دانه ماسه ای هستی برروی ساحلی بی انتها برای دریایی بیکران.)

ولی من در رویاهای خود به آنها میگویم :                                                                                                                              (من همان دریای بیکرانم و همهء کائنات چیزی جز دانه های ماسه ساحل نیستند.)

جبران خلیل جبران