خود شناسی

چگونه زندگی زیبایی با شناخت نیروهای درونی خود داشته باشیم و بر عالم هستی حکومت کنیم

خود شناسی

چگونه زندگی زیبایی با شناخت نیروهای درونی خود داشته باشیم و بر عالم هستی حکومت کنیم

چگونه زیستن

سلام به دوستان عزیز

بار خدایا ، به بی نیازی آبرویم را حفظ کن و حرمتم را به بینوایی تباه منمای ، تا از روزی خواران تو روزی خواهم ، یا از مردم شرور مهربانی جویم و یا به ستایش کسانی که به من چیزی بخشیده اند  مبتلا گردم و یا به نکوهش کسانی که مرا محروم داشته اند فریفته شوم . سرانجام تویی که
می توانی ببخشی و می توانی نبخشی که تو بر هر چیز توانایی.

حضرت علی (ع)

نظرات 3 + ارسال نظر
مه دی چهارشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:13 ق.ظ http://mankistam.blogfa.com/

این جور نباشد که بگویی که دیگران فهمیده اند برای من بس است، کافی است، چه احتیاجی هست که من بفهمم. این راه راهی است که باید خودت بروی. اگر این راه را خودت نروی، آقا رفته نتیجه ی راهی را که او رفته برای شما بیان کند شما هم کیف می کنی می گویی به به خیلی خوب، خیلی عالی، و فکر می کنی که این جوری هم می شود به کمال رسید، نه نمی شود به کمال رسید. این راه راهی است که باید خودت طی کنی.

سلام دوست عزیز
حرف خوبی زدی
ولی من خودم هم تمام سعی و تلاشم را انجام میدهم که در مسیر حق قدم بردارم و این مطالبی را که مینویسم به عنوان وظیفه و احساس مثبتی که نسبت به اتفاقات پیرامون و یا مطلبی زیبا و ... در من ایجاد میشود را بیان میکنم و شما هم بهتر است قبل از اینکه عملی و یا حرفی به کسی بزنید ، ابتدا نفر مقابلتان را کاملا بشناسید و بعد تصمیم بگیرید.
و در مرحله بعد اگر کسی هم نظر خودش را برایم ارسال نماید برای تبادل برنامه ها و احساساتمان از یک موضوع خاص و بدست آوردن نتیجه بهتر و موفق تر در مسیر زندگی می باشد تا با احساس انگیزه قویتر و مثبت تر در این راه قدم برداریم.
آرزوی سلامتی ، موفقیت و توفیق روزافزون برای شما دارم

محسن چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:57 ب.ظ

سلام
یوسف جان خیلی عالی بود واقعا استفاده کردم انشاءالله موفق باشی

رویاجیگر دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:28 ب.ظ

متنش تکراری بود قشنگترم میتونست باشه امابازم ممنون

سلام
این متن را از نهج البلاغه گرفتم و بنظرم چون زیبا بود در وبلاگ قرار دادم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد