خود شناسی

چگونه زندگی زیبایی با شناخت نیروهای درونی خود داشته باشیم و بر عالم هستی حکومت کنیم

خود شناسی

چگونه زندگی زیبایی با شناخت نیروهای درونی خود داشته باشیم و بر عالم هستی حکومت کنیم

عبارات تاکیدی۳

عبارات تاکیدی



زندگی شما اثر هنری شماست

                                                                                  "شاکتی گواین





در این پست سعی کردم نکاتی در تکرار عبارات تاکیدی را بیان کنم و همینطور تعدای از عبارات تاکیدی را جمع آوری کردم که برایتان در این پست قرار دادم



با آرزوی موفقیت روزافزون برای شما



1- همواره عبارات تاکیدی را در زمان حال به کار ببرید. به گویی بیان نمایید که گویی پیشاپیش وجود دارد.


2- عبارات تاکیدی را به مثبت ترین شیوه ممکن بسازید و بیان نمایید.


3- عبارات تاکیدی هرچه کوتاهتر و ساده تر باشد موثرتر می باشد.


4- همواره عبارات تاکیدی را برگزینید که در شما تاثیر مثبت دارد و احساس مثبت به آن پیدا می کنید.


5- همواره یادتان باشد که با تکرار عبارت تاکیدی چیزی را در حال آفرینش هستید و نه تغییر چیزی ، که در این صورت شما حالت مقاومت در برابر چیزی را به وجود می آورید.


6-هدف عبارات تاکیدی ، ایجاد تضاد در احساسهایتان نیست بلکه پذیرفتن و تجربهء همه احساسهایتان ، از جمله احساسهای به اصطلاح " منفی " بی هیچ تلاش برای تغییر آنها ، بسیار مهم است.


7- به هنگام تکرار عبارات تاکیدی ، بکوشید آنها را تجربه کنید و این احساس را بیافرینید که امکان پذیرند.


 و تلاش کنید که عبارات تاکیدی را به جای طوطی وار بیان کردن ، این احساس را در خود به وجود بیاورید که به راستی قدرت آفرینش آن را دارید



تعدادی از عبارات تاکیدی که در کارهای روزمره استفاده  را در این قسمت آورده ام.


                                       

تعدادی از عبارات تاکیدی



- هرروز از هر جهت ، وضع من بهتر و بهتر و بهتر می شود.


- همهء چیزهای دلخواهم به آسانی نزد من می آیند.


- من موجود تابناکم ، سرشار از نور و محبت.


- من طبیعتا روشن می بینم.


- زندگیم رو به کمال و شکوفایی هست.


-هر چه را که برای کامروایی از اکنون و اینجا نیاز دارم ، در اختیار من است.


-  هر انچه نیاز دارم ، پیشاپیش درون من است.


- خرد و حکمت کامل در دل من است.


- من در خود ، کامل و تمام عیارم.


- من دقیقا به همین گونه که هستم خود را دوست دارم و قدردانی می کنم.


- من همهء احساسهایم را به صورت جزئی از خویشتن می پذیرم.


-من محبت کردن و محبت دیدن را دوست دارم.


-هر چه بیشتر خود را دوست می دارم ، محبت بیشتری برای ایثار به دیگران دارم.


- اکنون اکنون به رایگان محبت می بخشم و محبت می ستانم.


- اکنون کاری عالی و رضایت بخش ، با درآمدی بی نظیر دارم.


- من از کارم لذت می برم ، و همهء خلاقیتها و ثروتها و پاداشهای مادی و معنوی را نثارم میکند.


- من راهی گشوده برای جریان انرژی خلاق هستم.


- من به طرزی پویا ، خود را عیان و بیان می کنم.


- همواره به شیوه ای روشن و موثر ارتباط برقرار می کنم.


- اکنون برای به انجام رساندن همهء آرزوهایم ، وقت و انرژی و فرزانگی و پول کافی دارم.


- همواره در زمان درست ، در مکان درست قرار دارم و در کمال موفقیت به کار درست سرگرمم.


- در اختیار داشتن همهء چیزهایی که می خواهم کاملا درست و امکان پذیر است.


- این جهان ، جهانی غنی و لبریز از وفور برای همهء ماست.


- نعمت بیکران ، حق طبیعی من است و اکنون آن را می پذیرم.


- اکنون ثروتهای لایتناهی به زندگیم جاری می شوند.


- هر روز بر ثروت و توانگریم افزوده می شود.


- هر چه بیشتر داشته باشم ، بیشتر در اختیار دارم تا ببخشم.


- هر چه بیشتر می بخشم ، بیشتر می ستانم و احساس شادمانی می کنم.


- تفریح وشادی برای من کاری درست است و همواره به آن سرگرمم.


- من آرام و متمرکزم . برای همه چیز فرصت فراوان در اختیار دارم.


-اکنون از هر کاری که انجام می دهم لذت می برم.


- من از اینکه زنده ام احساس شادمانی و سرور می کنم.


- سلامتم درخشان و زیباییم تابناک است.


- با آغوشی باز ، همهء تبرکهای این عالم بیکران را می پذیرم.


- ...( در جای خالی هر چیزی که می خواهید را بنویسید) به آسانی و بی هیچ تلاش نزد من می آیند.


- من کاری استثنایی دارم ، با درآمدی استثنایی ، برای خدمتی استثنایی ، به شیوه ای استثنایی.


-اکنون که نور خدا در درون من می تابد ، در همهء جنبه های زندگانیم ثمره های نیکو به بار می آورد.


-نور باطنم اکنون و اینجا ، در زندگیم معجزه ها می آفریند.


- اکنون برای سعادت الهی ذهن و تن و امور مالی و همه روابطم سپاس می گذارم.


- اکنون همهء چیزها برای به انجام رساندن خیر و صلاحم دست به دست هم داده اند.


-اکنون با طرح الهی زندگیم هماهنگم.


-اکنون طرح الهی زندگانیم را که گام به گام بر من آشکار می شود ، در می یابم و می پذیرم و دنبال می کنم.


- اکنون برای زندگیم که از سلامت و ثروت و سعادت و بیان کامل نفس سر شارست ، سپاس

می گذارم.




لطفا از نظرات خود ما را بهره مند سازید


برگرفته از کتاب تجسم خلاق


نظرات 2 + ارسال نظر
محمد جمعه 17 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:20 ب.ظ

مرسی

مهرداد پنج‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:21 ب.ظ http://bizg.blogfa.com

مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد