خود شناسی

چگونه زندگی زیبایی با شناخت نیروهای درونی خود داشته باشیم و بر عالم هستی حکومت کنیم

خود شناسی

چگونه زندگی زیبایی با شناخت نیروهای درونی خود داشته باشیم و بر عالم هستی حکومت کنیم

نیروی محبت و عشق

 

امروزه در دورانی قرارگرفته ایم که به علت فقدان محبت وعشق ورزیدن به خانواده مان و همنوعانمان مشکلات اساسی و ریشه ای در زندگی انسانها بوجود آمده است.

در دهه های اخیر که با پیشرفت روز افزون تکنولوژی همراه است و زندگی ما به یک زندگی ماشینی تبدیل شده است ، متاسفانه با رابطۀ معکوسی در رابطه با پیشرفت معنوی ما همراه بوده است از جملۀ این قوانین معنوی که رعایت نکردن آن و به کار نبستن آن باعث پیدایش مشکلات عدیده ای در جامعه میشود ، ابراز عشق و محبت و خیر خواهی به خانواده و همنوعان بوده است.


اگر با کمی دقت و تامل به این موضوع بیندیشیم متوجه میشویم که مشکلات خانوادگی از قبیل طلاق و جدایی و اختلاف فرزندان با والدین و دوستان وآشنایان به دلیل کمرنگ شدن عاطفه بین آنها میباشد که با ابراز عشق و محبت تمام این مکشکلات حل میشوند.

وقتی به همسرتان ابراز محبت میکنید و آن را به صورت لفظی بین کنید و در عمل هم به او مهر بورزیدمطمئن باشید این عمل بی جواب نخواهد بود و پیوند شما قویتر و احساسهای مشترکتان افزونتر و موفقیتتان در زندگی دو چندان میشود و وقتی به فرزندانتان ابراز محبت میکنید ودر عمل به آنها نشان میدهید ، مطمئنا رابطۀ ناگسستنی بین خود و فرزندانتان بوجود خواهید آورد و هر چند فاصلۀ سنی زیادی بین شما و آنها باشد به عنوان دو دوست صمیمی خواهید بود و به حل یکی از بزرگترین مشکلات و بحرانها در خانوادۀ امروزی دست پیدا خواهید کرد و همین روش را در مورد دوستان وآشنایان به کار ببرید و ببینید که چه زندگی موفق وزیبایی را خواهید داشت.

در کسب و کار و در محل کار میتوانید این عشق را به مشتریها و ارباب رجوع خود نشان دهید و بازتاب آن را ببینید که چه تاثیر مثبتی خواهد داشت وبر مشتریهایتان افزوده و رضایت ارباب رجوع و خشنودی آنها میافزاید و انگیزه و تاثیر مثبت و انرژی مثبت فراوان برای خود به همراه می آورید و صد در صد این تجربه را داشته اید که وقتی به مغازه ای میروید و از طرف صاحب مغازه با محبت با شما برخورد میشود ، راضی تر هستید و اگر  صاحب مغازه ای جواب شما را باسردی بدهد ، شما ناراحت میشوید و تا جاییکه امکان دارد سعی میکنید کمتر از مغازۀ این شخص خرید کنید.

این محبت و خیر خواهی و ابراز عشق در شما هم صدق میکند و در دل اطرافیانتان احساس مثبت نسبت به شما ایجاد میکند و این یکی از رازهای جذب دیگران نسبت به خود میباشد.

در مراقبه و مدیتیشن میتوانید این عشق و محبت را نسبت بخود نیز انجام دهید و تاثیر مثبت فراوان آن را مشاهده کنید ، به تمام اعضای بدن خود عشق بورزید و آن قسمت را غرق در محبت ببینید و نیروی محبت را از آن عبور دهید متوجه خواهید شد که بعد از مدتی درد و ناراحتی در آن قسمت از بین خواهد رفت.

در انتها به این موضوع تاکید میکنم که یکی از بهترین روشها ( از نظر بنده ) همین راه و روش میباشد که نتایج فوق العاده ای را به شما نشان میدهد ، چه در زندگی و چه در محل کار...

 

                                          

عشق اکنون مهربانی میکند

جان جان امروز جانی می کند

 

در شعاع آفتاب معرفت

ذره ذره غیب دانی میکند

 

کیمیای کیمیا سازست عشق

خاک را گنج معانی میکند

 

گاه درها میگشاید بر فلک

گه خرد را نردبانی میکند

 

گه چو صهبا بزم شادی مینهد

گه چو دریا در فشانی میکند

 

گه چو روح الله طبیبی میشود

گه خلیلش میزبانی میکند

نظرات 1 + ارسال نظر
هستی پنج‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:57 ب.ظ http://hasti.ir

خیلی با مطالبتون حال کردم به حصوص چیز یکه نوشته بودید راجع به نیروی ذهن
معرکست....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد