خود شناسی

چگونه زندگی زیبایی با شناخت نیروهای درونی خود داشته باشیم و بر عالم هستی حکومت کنیم

خود شناسی

چگونه زندگی زیبایی با شناخت نیروهای درونی خود داشته باشیم و بر عالم هستی حکومت کنیم

نیروی افزایش

این قانون یکی از ساده ترین روشهایی است که آن را میتوانیم برای بیدارکردن نیروهای درونیمان بکار ببریم. قانون افزایش راهی بسیار ساده است و فقط باید ذهنمان را از پلیدی ها و زشتیها پاک و افکار مثبت را جانشین آن کرده و به هم تقدیم کنیم .

در این قانون شما تنها به افکار مثبت می اندیشید و آن را برای دیگران بخواهید و آرزو کنید ، و حتی در رفتار و صحبتهایتان این قانون را به کار ببرید ، یعنی طوری صحبت بکنید که نشان قدرت غنی شما از برکات فراوان باشد و همینطور نیت خیر ومثبت برای دیگران داشته باشید تا این نیت خیر بر شما تاثیر مثبت بگذارد و کامیابی و موفقیت را در زندگیتان افزایش دهد، به دیگران قوت قلب بدهید و مثبت بیاندیشید.

شما این قانون را در برنامه های معنویتان میتوانید به راحتی به اجرا بگذارید، بر فرض مثال برای دیگران آرزوی سلامتی ، خوشبختی ، موفقیت و ... بکنید که بر طبق قانون تشعشع و جاذبه ، هر چیزی که برای دیگران آرزو کنید و خواهان باشید چندین برابر آن به سوی شما باز خواهد گشت وشما با این کار درهای عظیم موفقیت را به روی خودتان باز میکنید و ثمرات عالی میگیرید.

ولی وقتی شما به دیگران حسادت میکنید ویا نیت بدی نسبت به او دارید در این صورت قانون کاهش را به کار بردید و ضررش به سوی خودتان بر میگردد و باعث شکست و لطمه به خودتان میشود و این نیروی کاهش شما را اسیر خودتان میکند و در قفس عذاب و افکار مخرب نگه میدارد، ولی در قانون افزایش شما خوشبختی و موفقیت را علاوه بر دیگران ، به خودتان هدیه میکنید و همیشه انسانی شاد ودوست داشتنی و خوشحال هستید و هیچ چیز نمیتواند شما را اذیت کند بلکه همیشه به روی زندگی میخندید.

انسانی که اسیر قانون کاهش و افکار منفی است همانطور که گفتیم اسیر قفسی میشود که همیشه مریضی و شکست و بلاها را به سوی خود میکشد ، پس چه بهتر که با اجرای قانون افزایش موفقیت را در زندگیتان ببینید و از زندگیتان لذت ببرید .

دل و جرأت به خرج بدهید و هر چیزی که در شما تأثیر منفی میگذارد را کنار بگذارید ، تمام اندیشه و کردار و گفتارتان باید از توانگری و قانون افزایش باشد مثلاً نوشته ای که بر خلاف توانگری است را نخوانید.

برای توانگری باید جرأت متفاوت بودن را داشته باشید، وقتی مردم و یا جمعی در مورد مشکلات وبدبختی ها صحبت میکنند نباید در آن جمع شرکت کنید.

تمام ذهنتان و اعمالتان و احساستان را غرق توانگری و قانون افزایش کنید.

اگر چیزی در لحظه ای معین خواسته اید و به دست نیاوردید نباید ناراحت و دلسرد شوید و آن را شکست بخوانید ، بلکه باید با به کار بردن قانون افزایش آن را پلی برای موفقیتهای افزونتر بدانید و یا به این بیندیشید که آنچه را در راه است بسیار عظیمتر از آن است که شما فکر میکنید و در لحظۀ موعود حتماً خواهد رسید.

بدون هیچ عجله ای و شتاب قانونها را به کار ببرید و هر روزتان شیوه های موفقیت آمیز را به انجام برسانید ولی در کمال آرامش و بدون دلهره و نگرانی .

هرگاه میبینید که به زور به چیزی میخواهید برسید کمی ترمز کنید و صبر کنید و آرامش را فراموش نکنید و تمام تمرکزتان را به آن چیز معطوف کنید و خدا را سپاس بگذارید که از راههایی که فکرش را نمی کنید آن را به شما میرساند.

این ها همه برای بیدار کردن قانون افزایش هست که اگر به کار ببرید ، زندگی دلخواهتان پر از شادی و خوشبختی و موفقیت و آسایش را نصیبتان میکنید ومطمئن باشید سلامتی ، آسایش و آرامش برتر از همه چیز است .

به خدا توکل کنید که درهای خیر وبرکتش به روی همگان باز است و او مخزن غنی ثروتهای عظیم است که به انسانها هدیه میکند.
نظرات 2 + ارسال نظر
رامین جمعه 1 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:09 ق.ظ http://www.bose-talaeeeee.blogsky.com/

سلام وبلاگت خیلی زیبا بود
حتما به وبلاگ منم سر بزن
فقط نظر یادت نره
راستی اگه حاضری برای تبادل لینک و لوگو خبرم کن
منو به نام (ورود دخترا اکیدا ممنوع!)لینک کن

حسین سه‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:45 ب.ظ

سلام من حسین هستم. امیدوارم حال شما و خانواده خوب باشه. ان کتاب قانون توانگری رو تا اول خلاقیت خوندم. وقتی به جایی رسیدم که گفت باید هدفت رو مشخص کنی گیر کردم. الان دو هفته است که اصلا کتاب رو نمیخونم. نمیدونم چی کار کنم. راه حلی نداری در مورد داشتن هدف تو زندگی؟
موفق باشی.
خداحافظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد