خود شناسی

چگونه زندگی زیبایی با شناخت نیروهای درونی خود داشته باشیم و بر عالم هستی حکومت کنیم

خود شناسی

چگونه زندگی زیبایی با شناخت نیروهای درونی خود داشته باشیم و بر عالم هستی حکومت کنیم

نیروی فرمان

هر جای زمین را خواستی بکن گنج میابی ولی لازم است آن را با ایمان کشاورز حفر کنی.


جبران خلیل جبران


سلام در این قسمت میخواهیم با اجرای قانون فرمان تمام نیروهای درون و آرزوهای درون خود را بیان کنیم و توسط این نیرو آرزوهایمان را بیدار کنیم.

همانطور که در نوشته های قبلیم گفتم عبارات تاکیدی تاثیر بسیار زیادی بر به ثمر نشستن ایده ها و آرزوهایمان دارند.

عبارات تاکیدی نقش بسیار مهمی را در بالا بردن قدرت های درونیمان دارد یعنی ما با تکرار این عبارات در شبانه روز به  بر ذهن خداییمان اثر فراوانی میگذاریم و با به کار بردن هر عبارت مخصوصی ما هم نیروی مربوط به آن را پرورش میدهیم .

برای مثال وقتی شما عبارتی را در مورد نترسیدن و کنترل ترس به کار میبرید این عبارت باعث پرورش نیروی شهامت در شما میشود .

بر فرض وقتی از جای خیلی تاریکی به تنهایی عبور میکنید و ترس تمام وجودتان را میگیرد این عبارت برای غلبه بر ترس خیلی مفید است من در احاطه نور خدا هستم که هیچ چیز منفی نمیتواند در آن رسوخ کند.

و با این عبارت شما حمایت خدا را میطلبید و بر ترس خود غلبه میکنید واین یک نمونه از هزاران عباراتی هست که به کار برده میشود.

در عبارات تاکیدی  نکته بسیار مهمی که وجود دارد این است که باید بدانیم این عبارات را درست بیان کنیم تا نتیجه مثبت به ما بدهد و نتیجه آن هر چه سریعتر و بهتر عیان گردد.

در این روش باید عبارات تاکیدی را روزانه و به طور آگاهانه و با تمرکز تکرار کنید تا نتیجه بگیرید هرگز نباید سست و بی اعتماد شوید که مهمترین چیز ایمان و اعتقاد داشتن به عملی است که انجام میدهید.

عبارات تاکیدی چیز پیچیده ای نیست بلکه راهی آسان و ساده برای موفقیت است . شما فقط باید در مورد کاری را که قصد دارید به نتیجه برسد عبارت مخصوص آن را پیدا کنید و با تکرار و ممارست به آنچه میخواهید دست پیدا کنید.

از به کار بردن کلامهایی که در مورد تنگدستی و تنگناها و مشکلات هست حتما خودداری کنید و با عوض کردن این کلامها به فرمانی جدید جهانتان را سرشار از آرزوهای دلخواهتان نمایید.

صبر و ایمان و اعتقاد به آنچه که به زبان می آورید و پشتکار شما را به نتایج دلخواهتان میرساند.

پس شما با فرمان دادن به این عبارات خود را متحول میکنید فقط باید این فرمان را به روش درست اجرا کنید.

شما میتوانید به چند صورت به این عبارات فرمان دهید :

۱- آن را در شبانه روز و به طور مداوم تکرار کنید به هر طریقی که میتوانید یا با صدای بلند و یا در ذهنتان .

۲- اگر در شریطی قرار دارید که نمیتوانید به طور مداوم آن را تکرار کنید در طول روز زمانی از اوقات فراغت را به این کار قرار دهید.حدود پانزده دقیقه یا بیشتر را در گوشه ای خلوت عبارتتان را با تمرکز تکرار کنید و ببینید که به چه آرامشی میرسید.

۳- دراین روش میتوانید عبارات خود را بر روی کاغذ بنویسید و هر روز در زمان بیکاری این کار را انجام دهید و بعد از زمانی پیشرفت خود را حس میکنید.

۴- اگر دوستانی دارید که در اجرای این برنامه ها با شما موافقند و انرژی مثبت به شما میدهند میتوانید به صورت گروهی عبارات خود را تکرار کنید مانند دعایی که در مساجد یا کلیساها با صدای بلند خوانده میشود و ببینید که چه انرژیی به شما میدهد.

اینها روشهای متداولی بود که اجرا میشود و در هر صورت به هر طریقی که خود را در آن راحت میابید و تمرکز بیشتری دارید و انرژی زیادی از آن روش به دست میاورید همان را انجام دهید واین را هم بگویم که برای نتایج بهتر نوشته های این وبلاگ را پشت سر هم بخوانید واجرا کنید یعنی از اولین متن که در این وبلاگ آمده برنامه های خود را اجرا کنید تا به نتیجه برسید و در کل به این ۳ مرحله توجه کنید و پشت سر هم آن را انجام دهید: ۱- هر روز فهرست آرزوهای دلخواهتان را بنویسید. ۲ـ ذهنا آرزوهایتان را تجسم کنید. ۳ـ و با تمام نیرو عبارات تاکیدی را برای به ثمر نشستن آرزوهایتان تکرار کنید...

                                           

                   وهر آنچه را که برای خود نمیپسندی برای دیگران هم مپسند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد