خود شناسی

چگونه زندگی زیبایی با شناخت نیروهای درونی خود داشته باشیم و بر عالم هستی حکومت کنیم

خود شناسی

چگونه زندگی زیبایی با شناخت نیروهای درونی خود داشته باشیم و بر عالم هستی حکومت کنیم

نیروی خلاقیت

این نیرو به عنوان یکی دیگر از نیروهای برتر انسان برای رسیدن به آرزوها و اهداف خود میباشد .
اولین چیزی که در اجرای این قانون بسیار مهم میباشد داشتن آرزویی درست و قوی برای به حرکت در آوردن و بالا بردن نیروی برتر یعنی نیروی ذهن میباشد.
ابتدا باید نیتی درست انجام دهید و قصد حرکت برای انجام آرزویی درست را در ذهن بپرورانید که همه چیز از ذهن شروع میشود.شما وقتی آرزویی درست داشته باشید یعنی نیتی خیر داشته باشید مطمئن باشید هرمانعی از سر راهتان برداشته میشود و تمام نیروهای الهی در خدمت شما برای رسیدن به آرزوی درستتان خواهد بود .
البته هر چه آرزوهایتان بزرگتر باشند نیرویی قدرتمندتر خواهید داشت البته به این شرط که جرات کنید و اعتماد و اعتقاد کامل داشته باشیدکه نتیجه مثبت خواهید گرفت به هیچ عنوان به شک ، ترس و تردید اجازهء ورود به ذهنتان را ندهید و مطمئن باشیه هر آرزوی صحیح و نیرومندی که داشته باشید نتیجهء آن را خواهید گرفت.
البته ممکن است تا رسیدن به یک آرزوی بزرگ و نیرومند راهی طولانی را طی کنید و این راه با صبر و حوصله و از به تحقق پیوستن آرزوهای کوچک خواهد بود یعنی ابتدا با آرزوهای کوچک راههای دست یافتن به آرزوهای بزرگ هموار خواهد شد .
برای تحقق آرزوها بهترین روش برای بالا بردن ایمان و قدرت توکل نوشتن آرزوهای واقعی در فهرستی میباشد یعنی به این صورت که شما آرزوهای واقعی خود را به طور کامل بنویسید ، یعنی آنچه را که از ته دل میخواهید. برفرض مثال خانه ای میخواهید با دکور خاصی یا متراژ معینی و یا موقعیت خاصی... دقیقاً تمام نکات را یادداشت کنید . واین را هم فراموش نکنید که کوچکترین آرزوهایتان را هم یادداشت کنید تا راههای رسیدن به آرزوهای بزرگ هموارتر شود .
دقیقاً آنچه را که میخواهید و از درون خود میخواهید بر روی کاغذ پیاده کنید و برای آنها زمان تعین نمایید و هر روز این کاغذ را که آرزوهایتان در آن است را مرور کنید و دعا کنید که به بهترین روشی که خدا میخواهد به آنها دست پیدا کنید .
عبارتهای تاءکیدی در پایین کاغذ ودر انتهای آرزوهایتان بنویسید و مرور نمایید.
البته به هیچ کس در مورد فهرست آرزوهایتان چیزی نگویید .
وممکن است چیزهایی را بخواهید در زندگیتان خارج کنید یکی از روشها این است که آنها را در کاغذ یادداشت و فهرست بندی نمایید و عبارت تاءکیدی مربوطه را در انتهای آن وارد نمایید.
یکی دیگر از روشهای فهرست برداری این است که کلیه کارهای روزانه خود را از صبح در کاغذ یادداشت نمایید و عبارت مخصوص را هم به زبان بیاورید واز خدا بخو اهید که کارهایتان به بهترین نحو انجام شود که مطمئناً نتایج عالی خواهید گرفت .
من هم شخصاً این تجربه ها را گذرانده ام و نتایج عالی از آرزوهای بزرگ و بلند مدت و همینطور کوتاه مدت و یادداشت برنامه های روزانه گرفتم که نیروی عجیبی را در پیش رفتن در برنامه هایم به من میداد و موفقیت در آرزوهای بزرگ و یا مدت دار مطمئناً از موفقیت در آرزوهای کوچک و برنامه های روزانه تان خواهد بود وقتی در برنامه های روزانه نتایج را مشاهده می کنید و به آرزوهای کوتاه مدت خود میرسید نیروی عجیبی به شما میدهد که باعث بالا رفتن ایمان و توکل شما میشود و قدرت عجیبی به شما میدهد و پیشرفت شما را برای به نتیجه رسیدن آرزوهای بزرگ را سریعتر مینماید.
نظرات 2 + ارسال نظر
محمد یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:50 ب.ظ http://abc.blogsky.com

سلام یوسف جان... مطالبت رو خوندم و لذت بردم... وبلاگ پرباری داری... مشخصه که واقعا براش وقت و انرژی گذاشتی و زحمت کشیدی... دوست دارم با شما تبادل لینک کنم اگر مایل هستی خبرم کن...
شاد و پیروز و سربلند باشی... تا بعد خدانگهدار

سلام بر دوست عزیز
از اینکه میبینم این وبلاگ مورد پسندتان قرار گرفته خوشحالم
من هم موافق نظرتان هستم
به امید موفقیتهای بی نظیر

سمیه یکشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:32 ق.ظ

سلام آقا یوسف...وبلاگ بسیار مفیدی داری...امیدوارم که افراد زیادی از این وبلاگ استفاده کنن و بتونن تغییراتی در زندگی شون ایجاد کرده و به سمت کمال پیش برن ...ممنوم از وبلاگ خوبت.
شاید دیدن این سایت هم برات جالب باشه
http://deconergy.com/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد