خود شناسی

چگونه زندگی زیبایی با شناخت نیروهای درونی خود داشته باشیم و بر عالم هستی حکومت کنیم

خود شناسی

چگونه زندگی زیبایی با شناخت نیروهای درونی خود داشته باشیم و بر عالم هستی حکومت کنیم

عبارات تاکیدی

سلام
مدت زیادی است که میخواهم عبارات تاکدی را در وبلاگ جمع آوری کنم که به لطف خدا این عمل صورت گرفت و هر روز به امید خدا کاملتر و بهتر میشودبرای موفقیت همدیگر دعا کنیم.
منتظر پیشنهادات شما هستم....
با ارزوی موفقیت 
خداوند محافظ من است و محتاج به هیچ چیز نخواهم بود.
نان کفاف ما را امروز به ما بده.
از همین لحظه هدایا و عطایای خدا را در درون و پیرامونم بر می ناگیزم و ا زهر جهت وهر دست ، برکت ، کامرانی و شادمانی راستین به سوی من می آید.

خدا دوستم دارد ، اکنون همهء موهبتها وعطایای گرانقدر او را می پذیرم. کامیابی   شادمانه ام مشیت خداست.این کامرانی به سیمای آرمانهای شکوهمند و ثمرات نیکو هم اکنون پدیدار میشود.

امری را جزم خواهی نمود و برایت مقرر خواهد شد و روشنایی بر راههایت خواهد تابید.

دلسرد نیستم،با پشتکار به پیش میروم و مصمم هستم از راه شگفتی که خدا برایم میخواهد به کامیابی میرسم.

عشق الهی هم اکنون از طریق من همهء آنچه را برای شادمانی و خوشبختی و تکمیل و کمال زندگیم لازم است عیان میگرداند.

عشق الهی هم اکنون از طریق من متجلی می گردد و همهء آنچه را ربای شادمانی و خوشبختی و تکمیل و کمال زندگیم لازم است به سوی من میکشاند.

هم اکنون همه چیز و همه کس مرا توانگر می سازد.

من کاملا تو را می بخشم.تورا رها میکنم و میگذارم به راه خود بروی ، تا جایی که به من مربوط است آنچه بین ما پیش آمد برای ابد تمام شده است.نمیخواهم اندک آسیبی ببینی . من ازادم و تو نیز آزادی و همه چیز عالی است.

من تنها در پناه عفو وبخشایش و لطف و مرحمت خدا هستم.

وقتی با شخصی مدام گرفتاری دارید:

من رها وآزاد میکنم . از همه چیز دست بر میدارم تا همه چیز را به دست خدا بسپارم.

کیف پول را به دست بگیرید و بگویید:

حتی هم اکنون از وفور بیکران وغنی خدا لبریزی.خدا همین الان همهء نیازهایم را برآورده میکند.

وقتی خرج میکنید:

این وفور خداست و من آن را با خرد و شادمانی برون میفرستم.

بالترین و والاترین آرزوها:

من آرزومند والاترین موهبتهای زندگی هستم ، هم اکنون بالاترین و بهترین موهبتهای زندگی را به سوی خود  می کشانم .

از توفیق کامل و بی درنگ الهی برای همهء این آرزوها سپاسگذارم. این آرزوها یا موهبتهایی عالی تر ، در زممانی بی همتا به سیمای عظیم ترینثروت و جلال بیکران خدا به سویم می آید.

پرداخت قبوض:

سپاس میگذارم که بی درنگ به طور کامل پرداخت میشوی. از راههای غنی جوهر الهی ، بی درنگ به طور کامل می پردازمت.

نظرات 2 + ارسال نظر
مسناو یکشنبه 5 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:11 ب.ظ http://www.masnav-a.blogfa.com

سلام وبلاگ قشنگی داری
با تبادل لینک موافقی اگه موافقی وبلاگ من را با اسم {مسناو وبلاگ تفریحی و هنری اموزشی خبری و علمی پژوهشی} لینک کن و به من خبر بده تا من هم تو را لینک کنم
به امید موفقیت شما

سلام
من هم موافقم
امیدوارم موفق باشید...

زهرا سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:41 ق.ظ

سلام
واقعا وبلاگتون قشنگه من درست زمانی مطالبتون رو خوندم
که واقعا بهش احتیاج داشتم
امیدوارم موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد